Return to site

Referenties

Wat zij zeggen

`Wil je graag je e-mail en taken op orde krijgen en houden? Dan is dit de perfecte workshop voor je!'

Jennifer Felicia, E-Business Merchandising Specialist - Bugaboo

“Ik beleef dagelijks veel plezier aan de training. Ik ervaar een lege mailbox als “een lege wasmand”. Heerlijk! Er is geen training die ik al zo vaak in de praktijk heb toegepast als deze. Super bedankt!”

Laura Birdja, Project Manager - Gemeente Den Haag

“Een van de allerbeste, meest nuttige en praktische workshops die ik ooit heb meegemaakt! Absolute aanrader voor iedereen; van General Manager tot Stagiair, van Marketeer tot Logistiek. SUPER!!”

Govert van Beuningen, Controller Professional Products Division – L’Oréal

“Ik heb de workshop binnen onze afdeling geïnitieerd vanwege de positieve verhalen van eerdere deelnemers. Ik werk er nu 2 weken mee en het is een genot om een handelbare inbox te hebben. Daarnaast is het een genot om snel en efficiënt gearchiveerde mails terug te kunnen vinden. Kortom, een onmisbare workshop voor iedereen die met outlook werkt.”

Robert Remkes, Regiomanager – SNS Property Finance (tegenwoordig Propertize)

'Deze workshop had uitgevonden moeten worden voordat e-mail bestond.'

Hans Korteland, Senior Vertegenwoordiger - Technische Unie

"De workshop, door Remco, was erg duidelijk en goed, maar ook luchtig. Als ik voor mij zelf spreek, ik ben het direct aan het toepassen en zal er erg veel aan hebben. Ik denk dat het hele kantoor er veel profijt van gaat hebben."

Danny Megens, Incassomedewerker - Jongerius Gerechtsdeurwaarders

“Een flitsende presentatie met vele eye openers en direct toepasbaar handig in gebruik Een echte timesaver”

Arjan Snoek, On Site Operations – KPN Corporate Market

"Deze week het team van mijn klant de Buurtboer veel effectiever zien worden met de toptraining van Richard. Wil je dat je team veel meer rust en overzicht creëert en effectiever werkt? Start met het 'bewust' managen van alle inkomende afleiding, zoals je e-mail!"

Olivier Zeestraten, interim CFO - De Buurtboer

 

“Een paar maanden na afloop van de maatwerk workshop van Email Handyman zijn de resultaten voor onze salons goed te zien. Voorheen waren we veel tijd kwijt aan de verwerking van email en het beheren en aansturen van de taken. Nu is dat een ge-oliede motor geworden, hebben we er veel minder omkijken naar en – heel belangrijk – houden we meer tijd over voor onze klanten”

 

 

Vincent Langedijk, Creative Director – Rob Peetoom

 

“Fantastische lezing! Wat een eye opener! Ik heb alles direct toegepast en zou willen dat ik deze lezing 10 jaar geleden al had kunnen bijwonen. Dat had mij in al die jaren een hoop tijd bespaard.”

Diana Janssen, Directiesecretaresse CEO – International Card Services

“In 2 uur zijn we met ons hele team onder handen genomen op een uitermate prettige (doorspekt met humor) en efficiënte manier. Zo hebben we op een prettige manier ‘tips en trics’ geleerd om je inbox behapbaar te houden en op wekelijkse basis je acties hanteerbaar te houden!”

Roland Eising, Manager Zorginkoop – Achmea Zorg & Gezondheid

“Een lege inbox, zucht, dat is het beste begin van een werkdag nietwaar? Dan kan je namelijk écht aan de slag. Met Email Handyman is het ons gelukt! Meerdere collega’s zeiden: “het is de eerste cursus waar ik echt iets aan heb!” Highly recommended Richard, dank!”

Liselotte van Zwol, Manager marketing en sales – De Flint Theater ! Congressen

“Ik ben vlijtig met nieuwe mappe structuur ‘aan de sjeng’..(= Limburgs). Ik vond de workshop wederom zeer waardevol en velen met mij. Iedereen is enthousiast met de adviezen aan de slag gegaan en we kregen dezelfde middag nog te horen: ‘Ik heb nog maar 1 mail in mijn inbox staan’.”

Nadia Zegers, Management Assistant M&S – DSM Fibre Intermediates

“De workshop van Richard Wolfe is bijzonder leuk en leerzaam. Het is fantastisch om te zien hoe je met een beperkt aantal simpele regels en praktische tips veel efficiënter je mailbox kunt managen. Ik ben de volgende dag direct begonnen met het toepassen van de handyman email werkwijze en ik ben nog steeds heel tevreden, wat een rust!”

 

Paul Lekkerkerker, Docent FEM Marketing & Commerce – Hogeschool Utrecht

 

“Alle Tolsma en Grisnich kantoormedewerkers hebben de training bijgewoond. Iedereen enthousiast en het effect direct merkbaar; lege mailboxen, overzicht, beter time management en een aantal praktische tips en trucs. Richard weet de training op een leuke en verbindende manier te brengen. Deze training kunnen wij dan ook bij iedereen aanbevelen die zich in de volle inbox uitdaging herkent!”

Lieneke van der Arend, Directie Assistent – Tolsma-Grisnich Group

“De individuele workshop met Richard is me goed bevallen, het was een nuttige sessie met goede nieuwe inzichten”

Ralph Cohen, CEO & Founder – Ice Mobile

“De Email Handyman workshop was voor mij de juiste motivator om mijn verroeste Getting Things Done methode weer opnieuw leven in te blazen. Deze GTD ‘lite’ variant is net een slag simpeler in vergelijking met de echte GTD. Hierdoor is het voor mij een stuk eenvoudiger vol te houden maar heeft het wel dezelfde power.”

Berrie Duijx, Team Manager E-Services – KLM Royal Dutch Airlines

“De Email Handyman workshop is een korte en praktisch zeer bruikbare workshop waarin je leert om veel effectiever met je Outlook mail om te gaan. Het gaat er niet om om minder of geen mail te krijgen, maar vooral om het anders, sneller en overzichtelijker te behandelen, met als één van de resultaten – voor het eerst sinds jaren – dat de inbox weer leeg is. Heerlijk.”

Joeri Migchelbrink, Adviseur Markt en Strategie – de Alliantie

“Wij hebben op aanraden van een klant van ons met het hele team de workshop van Richard gevolgd. Dezelfde dag nog onze outlook conform de adviezen ingericht en de klantenmappenstructuur naar de prullenbak verwezen. Wat scheelt dat een tijd! En het geeft zoveel rust zo’n lege inbox. Natuurlijk niet vergeten je “doen deze week” af en toe te openen……”

Marijke Hoogwoud, Eigenaar – Hoogwoud & van Haga

“Met flair heeft Remco Verdonk ons weten te overtuigen van een simpel systeem ter ondersteuning van time-management. Praktische info en handige tips die direct toepasbaar zijn. Letterlijk meer lucht! Echt een aanrader!”

Vanessa van Driel, Buying manager – YAYA

“Mijn dank aan de Email Handyman is groot! Ik heb een opgeruimd hoofd en het gevoel dat ik overzicht heb. Dus een echte aanrader!”

Eva Struving, Director International and Charities – Novamedia

“Herkennen jullie dit? De takenlijst met vlaggetjes wordt iedere dag langer, de mailbox ontploft en net als je midden in een lastig stuk zit hoor je een belletje en verschijnt er op je scherm een melding dat er nieuwe email is. Weg Concentratie! Voor mij iets wat dagelijks tot heel wat frustraties leidt. Dankzij de workshop van Email Handyman kan ik nu de handige tips en trucs toepassen en is het werken met Outlook een stuk minder frustrerend. Ik kan nu al zeggen dat het een verademing is. Een aanrader voor een ieder!”

Ferrence Huliselan, Medewerker Voetbalontwikkeling – KNVB

“Vraag mensen(zelfs na een lange werkdag) wat hun top 3 ergernissen van e-mailen zijn, dan zit iedereen op hun puntje van zijn stoel. Zet daar de Email Handyman als drill-instructor voor, dan heb je een waardevolle en leerzame workshop, inclusief nazorg.”

Babette Doorn, beleidsmedewerker Huisartsgeneeskunde – Maastricht University

“Zelf was ik direct al enthousiast over het effect van de Email Handyman workshops. Gelukkig ben ik niet de enige, een evaluatie achteraf toont uitstekende resultaten en meer dan 90% van de deelnemers beveelt de workshop aan!”

Nathalie van Delden, HR Professional – Spilgames

“Bij de evaluatie van de workshop kreeg ik feedback terug als: ““bijzonder nuttig, bruikbaar en leuk, werk nu volgens de methode GTD Lite”, “inspirerend, vooral door de overtuigende houding, kennis en ervaring van de trainer” en “heel bevrijdend: hoe tegen mail aan te kijken”. Spreekt voor zich denk ik zo!”

 

Edith Veldhoven, Secretaresse Directeur P&O – Reinaerde

 

“De lessen van Richard toegepast en ervaar direct meer rust door de lege inbox. Door consequent de regels van Getting Things Done Lite toe te passen, vallen er minder zaken van de To Do lijst en heb ik weer de regie over mijn mailbox.”

Ellen Hogervorst, Rector Lottery Academy – Nationale Postcode Loterij

“Wat een inspirerende, energie-gevende workshop. De gegeven praktische tips zijn direct bruikbaar in het dagelijkse werk. Levert veel tijd op!”

Jasper Lamers, Head of Digital – Carat Nederland

“Richard heeft mij geholpen als zelfstandig ondernemer om mijn ‘informatie huishouding’ eens goed onder de loep te houden en te optimaliseren. Een @yourdesk sessie heet dat in de taal van de Email Handyman, maar dat mijn hele bureau en als mijn papieren notities en takenlijstjes ook aangepakt zouden worden had ik niet verwacht. Het blijkt dat ik een lastig geval was: ik ben ordelijk. En tóch heeft Richard mij dingen geleerd die heel waardevol blijken en waar ik zelf maar niet uitkwam. Wat een leerzame dag!”

Marike Timmermans – Eigenaar Timmermans, uw persvoorlichter

Als huisarts krijg je in toenemende mate te maken met e-mail. Velen hebben een uitgebreide boom van opgeslagen e-mails voor praktijk, werkgroep, huisartsenvereniging, nascholing en privé. Het enthousiasme onder 50 huisartsen was groot tijdens de cursus van Richard. Weg boom. Nog maar vier mappen en terugvinden is eenvoudig. Hadden we vijf jaar eerder moeten doen.

Richard Snelder, huisarts – Werkgroep Deskundigheidsbevordering Huisartsen – afd Oude IJssel 

“Een praktische training waarin je in enkele uren inzicht kan krijgen in een efficiënte manier van omgaan met een continue stroom van dagelijkse mail en een georganiseerde beantwoording hiervan.”

Henrike Langbroek, General Manager Shanghai Office – Hema Far East 

“Ik merk dat ik veel minder op mijn mail gefocust ben. Beter nog, eigenlijk was ik gewoon een Crackberry… compleet mail-verslaafd.. dat is nu niet meer het geval en dat maakt mijn werk beter en prettiger.”

Ralph Geertsema, Head of Finance Systems – BT Group Finance

 “Voor e-mail heb ik een nauwe samenwerking met mijn assistente Nicolette en wij waren op zoek naar een efficiëntere manier om dat uit te voeren. Richard heeft zich ter plekke uitstekend ingeleefd in de situatie en direct praktische verbeteringen geïmplementeerd die de kwaliteit van ons werk hebben verbeterd. Een blijvend resultaat waar we beiden zeer tevreden mee zijn! Ik beveel Richard van harte aan.”

Kris Rote, Directeur Open Programma’s – De Baak

“Dit was een hele goede keuze als onderdeel van ons team building event. Door het enthousiasme en de informele en interactieve aanpak was het niet alleen leerzaam, maar ook gewoon heel leuk!”

Dirk van Breen, Team leider Financial Controlling – Ahold Europe

“Wij hebben de workshop time management/ email management als zeer nuttig ervaren. Rick legt het duidelijk en inspirerend uit, en zorgt ervoor dat je het direct toepast. Ik zou deze workshop aan iedereen aanraden, in circa 2 uur leer je hoe je veel tijd kunt besparen en efficiënter kunt werken!”

Sanne Blok – Monkey Business

“Maandelijks organiseert het Touchdown Center een pakkende workshop voor haar bewoners. In november 2010 heeft Richard de maandelijkse Touchdown-workshop verzorgd. Resultaat was een volle en gemotiveerde zaal met mkb-ondernemers in volle aandacht voor de trainer. Met regelmaat werden we met stomheid geslagen over de soms hele simpele tips&trucs die het dagelijks werken en communiceren zóveel efficiënter en makkelijker maken. Volgens diverse deelnemers: ‘beste workshop ooit’!”

Floris van Kuijeren, Center Manager – Touchdown Center

“Eigenlijk hoef ik vrijdagmiddag niet meer te werken. Dan ben ik namelijk klaar met mijn werk. Alles dankzij de Email Handyman. Ik adviseer iedereen in Nederland met een inbox om deze workshop te volgen. Nadeel is dat we vrijdagmiddag toch weer een weekendspits hebben. Maar dan om 13.00 uur.”

 

Marco Vethman – Pure brand productions en Promoworld relatiegeschenken

 

“Leuk, praktisch, snel en leerzaam. De presentatie is goed, boeit en is luchtig met veel humor. De workshop is zeer praktisch en hanteerbaar. Zo ook de tipbar met samenvatting. En nu toepassen!”

 

 

Miriam Meijs, Directeur – Amsterdams Buurvrouwen Contact (ABC)

 

“Ik heb zelf mijn best gedaan om de Email Handyman workshops mogelijk te maken voor een grotere groep collega’s binnen het UWV. Hoewel er verschillende vormen van productiviteit verbeterende trainingen en time management cursussen aangeboden worden hadden wij behoefte aan een hele laagdrempelige workshop die geschikt is voor iedereen met een inbox. Gezien de reakties van mijn collega’s en het resultaat bij mijzelf is dat precies wat we gevonden hebben!”

 

Margot Smits, Stafverzekeringsarts UWV

 

 “Ik ben nu een paar weken verder sinds ik de workshop heb gedaan en merk echt dat ik minder tijd met mijn inbox bezig ben en vooral dat het meer rust geeft en tijd oplevert waardoor ik mijn hectische werk beter kan doen. Dankzij slimme tips van de Email Handyman weet ik nu ook mijn Blackberry veel effectiever te gebruiken, erg handig!”

 

 

Richard Bos, Coördinerend Senior Beleidsadviseur Public Affairs – Aedes

 

 “Wat mij met name aansprak aan de workshop is dat het heel praktisch is en zorgt voor veel meer overzicht en daarmee rust. Het is een kleine investering maar levert dagelijks resultaat op!”

 

 

Christian Veldkamp, Controller & Improvement Manager Akzo Nobel Functional Chemicals

 “De praktische insteek en uitgewerkte samenhang met time management maken van deze workshop een hele goede investering. Eigenlijk zou het verplichte kost moeten zijn!”

 

Bob Schipper, Management Consultant – Talent & Organization Performance

 “Niet alleen heb ik gezien en gehoord hoe de Email Handyman workshop positieve veranderingen teweeg bracht binnen onze organisatie, zelf heb ik het ervaren als een bijzonder effectieve, logische en daadkrachtige methode om mijn inbox onder controle te houden.”

 

Jennifer Boylan, HR Manager Procter & Gamble Nederland

“Outlook openen, waar we een lege receptie-inbox aantreffen:
het kan, het bestaat, bijna niet te beseffen!

In onze ‘doen deze week’ inbox, zie o.a. een mail toegewezen aan ‘Oranje’,
mooie kleur, mijn categorie, verder geen franje.

Het verzoek: ‘referentie aanvraag voor de handyman’. Die leest u hier!
Een kleine moeite, dus dat doe ik met plezier.

Weer een taak volbracht, nog 6 te gaan ‘deze week’ en nog 10 ‘later/ misschien’…
Wat een rust, alle mails zo goed te overzien.

Wij zijn fan van de Handyman!”

 

Sabine Delhez – DentalWays

“De kracht van de aanpak van Email Handyman zit hem in de eenvoud. Het is een leuke en korte workshop met blijvend resultaat. Ik ga nu elke dag met een gevoel van overzicht naar huis. Dat is even nuttig als prettig!”

 

Inge Colson, HR Manager Reed Elsevier

“De workshops zijn binnen Elho zeer positief ontvangen. Ik kreeg leuke feedback van de deelnemers en ook bevestiging dat men de tips daadwerkelijk heeft omgezet in daden.”

 

Jan Schaerlaeckens, Director Operations Elho International BV

 “Het inlevingsvermogen van Richard over de werkzaamheden en werkmethode is indrukwekkend. Tijdens de @yourdesk sessie respecteert hij de bestaande werkstijl en brengt verbeteringen aan waar mogelijk. Dus geen grote aanpassingen maar effectief bijschaven. Als je meer uit jezelf wil halen is dit een nuttige bijdrage!”

 

Nick Bortot, bestuurslid BinckBank

 “We waren al overtuigd van het nut van inbox management workshops vanuit onze ervaringen in Nederland. Dus hebben we Email Handyman gevraagd om ons kantoor in China te trainen, waar ons bedrijfsresultaat in grote mate van afhankelijk is. De workshops zijn ten zeerste aan te bevelen, de nuttige praktische tips worden goed bijgestaan door een spontane inleving in de situatie van de medewerkers die nog leuk is ook!”

 

HZX Fashion Works, Hangzou

“We hebben een aanzienlijke groei in e-mail verkeer gezien de afgelopen jaren en daarom hebben we gekozen voor een bedrijfsbrede aanpak in de vorm van Blitzworkshops. In samenwerking met Email Handyman hebben we een algemene Email Best Practice opgesteld en deze is integraal meegenomen in de workshops en de tipbars die nu op elke werkplek staan. In mijn ogen is de kracht van de Email Handyman aanpak de eenvoud. Het is simpel te implementeren en iedereen heeft nu dezelfde verwachtingen over hoe we met elkaar omgaan per e-mail.”

Norbert van Duuren, Algemeen Directeur Parts Express

“Ik ben achteraf heel blij dat ik de workshop voor alle medewerkers heb gedaan. Ik denk dat de kracht hier ook in zit, alle medewerkers kunnen hierdoor efficienter werken en beter met elkaar communiceren”

 

Jeroen Faber, Directeur Bouwintentie bouwkundig adviesbureau

”Het is praktisch, simpel en krachtig.  Het vermogen zit ‘m in de eenvoud van de benadering. Daardoor blijft het bruikbaar en ben ik efficiënter!”

 

Aernout de Bruijn, IT architect IBM

 “Mijn team vond de workshop niet alleen nuttig maar ook erg leuk. Ik heb zelf direct alle tips in de praktijk gebracht en het werkt heerlijk. Super!”

 

Monique Bollen, Commercial Director Paperlinx Europe

“Ik had geen grote mailproblemen dus ik was wat sceptisch over het resultaat, maar het heeft me meer overzicht en meer controle gegeven over mijn management taken. Ik ben nu minder met mijn mail “bezig”. Het is een leuke en effectieve aanpak met direct resultaat!”

 

Rutger van der Laan, Commerciëel Directeur VOC Maatwerk

“Ik had mijn mailbox razendsnel geordend en heb hierdoor veel meer overzicht in de nog te nemen acties”
 

Nicole Pieters, HR Manager Easynet Nederland B.V.

"De training Email Handyman geeft hele praktische tips om mee grip te krijgen op je mailbox. Met een aantal eenvoudige stappen wordt de mailbox beheren een stuk efficiënter en leidt concreet tot tijdsbesparing."

 

Ingrid Pouw - Directeur Corporate Affairs Essent

 

All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OKSubscriptions powered by Strikingly